Eingeschränkter Support und Versand aufgrund Messe, Feiertag, Brückentag

Ab Anfang Juni bis voraussichtlich 15. Juni wird unser Tech-Support kaum erreichbar und der reguläre Kundensupport teilweise eingeschränkt erreichbar sein. Viele Antworten auf regelmäßige Fragen gibt es aber auch in unserem FAQ und Online-Magazin.

Bestellungen über den Online-Shop werden über Fronleichnam und den darauffolgenden Brückentag nicht bearbeitet werden. Gebt uns also etwas längere Bearbeitungszeiten und habt Dank für Eure Geduld!

Besucht uns auf der Abenteuer&Allrad in Bad Kissingen vom 08.-11. Juni am Stand Z117!

Warmduscher-Kits

Availability

Unfortunately, due to high demand, our "Warmduscher" Kits are now and then only available for a very short time.
We get sporadically smaller deliveries. The only option is therefore to activate the notification function (select desired item and then click on "Notify if in stock") and quickly order when the message comes and the desired Warmduscher Kit is currently in stock.
. Other reservations or partial deliveries* are unfortunately not possible due to the uncertain availability.
This condition annoys us as well as all our customers who have to plan their expansion. We have full understanding, but simply cannot change it. We are working hand in hand on an alternative, which is unfortunately not so easily found.
Until then, we all have to get through it. Thank you for your patience!

*A kind of "partial delivery" could possibly be our emergency article "Warmduscher Kit WITHOUT BOILER", see red box in the article description.